مدل :
  • Leopard
نوع :
  • کاشی پرسلانی
نوع سطح کاشی سرامیک :
  • لعاب دار
  • سوپر پولیش
محل استفاده :
  • تا زمین
  • دیوار
  • آشپرخانه
  • سرویس بهداشتی
  • لابی
  • استخر
کاربرد :
گروه رنگی :
  • سفید(رنگ)
  • نقره
  • خاکستری(گروه رنگی)
ابعاد (cm) :
  • 300*100
ضخامت :
  • 9
تعداد فیس :
  • 02
توضیحات :

    علاقه به دکوراسیون داخلی همیشه یکی از اصلی ترین موارد تحقیقاتی زیگما بوده است. زیگما در حال حاضر یک شرکت پیشتاز به لحاظ تنوع در زمینه کاشی و سرامیک با کاربرد داخلی و خارجی می باشد. در راستای افزایش این تنوع در سال 2021 زیگما اقدام به معرفی کلکسیون جدیدی با نام Zigma Wallpaper نموده است.

    این مجموعه ضمن حفظ تمرکز بر روندهای جدید در طراحی ، فناوری و نوآوری جدیدی را با هدف توسعه محصولات پیشرفته از نظر زیبایی با استفاده از فناوری کاشی پرسلان معرفی کرده است که باعث ایجاد جلوه ای خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه می شود.

    سطوح دکوراتیو زیگما برای استفاده در فضاهای مرطوب ایده آل هستند و می توانند در حمام ها ، فضاهای عمومی ، بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار گیرند و با مواد تمیز کننده اسیدی به راحتی تمیز می شوند و آسیب نمیبینند.

    در زمینه طرح Leopard از طرح پارچه استفاده شده است و این ویژگی از آن مکمل بسیار زیبا و چشم نوازی را ایجاد می نماید. این طرح به صورت بوک متچ می باشد و قرارگیری چند اسلب در کنار یکدیگر از این طرح باعث پیوستگی طرح می گردد.

دانلودها:

  • ویژگی‌ها
  • نظافت آسان
  • سطح براق
  • مصرف دیوار .jpg
  • پرسلان.jpg
  • Thickness9.jpg
× Leopard00.jpg

کاشی و سرامیک حمام

کاشی و سرامیک، قطعات سنگی مصنوعی هستند که در ابعاد، رنگ‌ها و طرح‌های متنوع در بازار وجود دارند. از این متریال به عنوان پوشش نهایی در مرحله نازک‌کاری ساختمان‌های مختلف و در قسمت‌هایی همچون دیوار و کف آشپزخانه، سرویس بهداشتی، کف نشیمن و ... استفاده می‌شود. کاشی و سرامیک حمام به طور تخصصی برای پوشاندن کف و دیوار حمام طراحی و تولید شده و دلایل عمده استفاده از آن به شرح زیر است:

مقاومت در برابر رطوبت و جلوگیری از نفوذ آن به دیوار قسمت‌های دیگر ساختمان

جلوگیری از رشد باکتری، قارچ و تکثیر آن‌ها

زیباسازی نمای سرویس بهداشتی و حمام

کاهش آلودگی و سهولت شست‌وشو به دلیل صیقلی بودن سطح سرامیک و کاشی

کاشی‌ها به دلیل وزن کمتر و ظرافت بیشتر در دیواره‌ها به کار می‌روند. در مقابل سرامیک‌ها به دلیل استحکام بیشتری که دارند، برای پوشاندن کف گزینه مناسب‌تری هستند، از این رو از سرامیک کف استفاده میشود، افراد معمولا به هنگام احداث ساختمان یا نوسازی منازل خود، به انتخاب و خرید کاشی و سرامیک حمام می‌پردازند. تنوع بسیار زیادی که به لحاظ شکل، ابعاد، نقش، کیفیت و هزینه در محصولات موجود در بازار وجود دارد، انتخاب کاشی و سرامیک را بسیار سخت کرده است. در این مقاله به کلیه اطلاعاتی که برای انتخاب، خرید، نصب و نگهداری صحیح کاشی و سرامیک حمام به آن نیاز دارید، می‌پردازیم. با ما در ادامه این مطلب همراه باشید.

همچنین میتوانید برای کسب اطلاعات درباره سرامیک دیوار نیز روی لینک کلیک نمایید تا بتوانید محیطی هماهنگ ایجاد کنید.


کاشی و سرامیک حمام و انواع مدل های آن

برای پوشاندن دیواره‌ها و کف حمام از انواع مختلف سرامیک و کاشی استفاده می‌شود. یکی از سرامیک های مناسب برای حمام سرامیک سفید میباشد، هر کدام از این محصولات به روش خاصی تولید شده‌اند و خواص منحصربه‌فردی دارند که در ادامه با آن‌ها آشنا خواهید شد.

کاشی و سرامیک پرسلان

کاشی و سرامیک پرسلان منافذ کمتری نسبت به سرامیک معمولی دارند و از مقاومت خوبی در برابر تغییرات دمایی برخوردارند. کاشی پرسلان از خاک رس تحت فشار و دمای بالا تولید ساخته شده و می‌توان آن را بهترین و مستحکم‌ترین نوع کاشی حمام به حساب آورد. این محصولات در برابر نفوذ آب، لکه‌پذیری و اشتعال بهتر از کاشی‌ها معمولی عمل می‌کنند و به دلیل نحوه ساخت متفاوت، دوام و کیفیت بیشتری دارند. بنابراین برای محیط‌های مرطوب و در معرض آلودگی همچون سرویس بهداشتی و حمام، گزینه بسیار مناسبی هستند.

کاشی و سرامیک گرانیتی

کاشی گرانیتی در گروه کاشی‌های پرسلان جای می‌گیرد اما بر خلاف آن‌ها لعاب ندارند و پولیش می‌شوند. این محصولات نیز از استحکام و مقاومت قابل قبولی برخوردارند.

کاشی سرامیکی

کاشی‌های سرامیکی دسته دیگری از محصولات پوششی حمام هستند که خود به انواع مختلفی از قبیل کاشی‌های سرامیکی ضد باکتری، خود تمیز شونده، ضد اسید و ... تقسیم می‌شوند. این محصولات از خاک رس، ماسه و فلدسپار ساخته می‌شوند و در پوشش دیوار، تزیین سطوح، دیواره حوض و استخر به کار می‌روند، سرامیک استخری بهترین گزینه برای استفاده در استخر میباشد.


نظافت کاشی و سرامیک حمام

فضای حمام به دلیل این که دائما در معرض رطوبت قرار دارد، مستعد رشد انواع باکتری‌های و قارچ‌ها است. آلودگی‌ها می‌توانند در درز میان کاشی‌ها ایجاد شوند.

در زمانی که کاشی‌ها به تازگی نصب شده‌اند و هنوز جرم نگرفته‌اند، تنها آب داغ و کمی پودر ماشین لباسشویی برای تمیز کردن آن‌ها کفایت می‌کند. اگر این کار را به صورت هفتگی انجام دهید، دیگر نیازی به استفاده از مواد سفید کننده و جرم‌گیر نخواهید داشت، یکی دیگر از راه های پیش رو استفاده از سرامیک طوسی میباشد.

برای تمیز کردن کاشی ها و پودر بندکشی ، ابتدا سطوح را با آب داغ مرطوب کنید. نصف لیوان جوش شیرین، یک لیوان سرکه، نصف لیوان پودر ماشین لباسشویی و یک لیوان آب داغ را در یک اسپری با هم مخلوط کرده و روی دیواره‌ها و کف اسپری کنید. پس از 30 دقیقه به آرامی فرچه را بر روی سطوح بکشید. با این کار علاوه بر تمیز شدن سطوح، سیاهی بین درز کاشی‌ها نیز از بین می‌رود. اگر مدت بسیار زیادی از نظافت حمام گذشته و کاشی‌ها به حدی جرم گرفته‌اند که با این روش تمیز نمی‌شوند، می‌توانید از مواد سفیدکننده برای شست‌وشو استفاده کنید. برای این کار حتما درب حمام را باز بگذارید و یا این که هواکش‌ را روشن کنید.


کاشی و سرامیک حمام

نصب کاشی و سرامیک حمام

از آن جا که محیط حمام مرتبا در معرض آب، بخار و انواع آلودگی‌ها قرار دارد، نصب صحیح کاشی و سرامیک در آن از اهمیت بسیار زیادی برخوردار است. در صورت استفاده از چسب کاشی غیرمرغوب و کاشی‌کاری غیر اصولی، امکان شل شدن و افتادن کاشی‌ها وجود دارد. با این کار رطوبت و بخار به پشت کاشی‌ها نیز نفوذ می‌کند و ممکن است به طرف دیگر دیوار هم سرایت کند، یکی از بهترین سرامیک ها، سرامیک طرح بتن میباشد و بسیار کاربردی است.

به خاطر داشته باشید هر چقدر هم از محصولات مرغوب و با کیفیت استفاده کنید، در صورتی که نصب کاشی به درستی انجام نشود، هیچ کدام از فوایدی که برای آن برشمردیم، محقق نخواهد شد. نصب کاشی و سرامیک حمام توسط افراد متخصص و ماهر با دقت و ظرافت خاصی انجام می‌شود؛ بنابراین بهتر است شخصی باتجربه و حرفه‌ای را برای این کار انتخاب کنید. به طور کلی پس از آماده‌سازی سطوح، از چسب پودری برای چسباندن این محصولات به کف و دیواره‌های حمام استفاده می‌شود.


انتخاب رنگ و سایز کاشی و سرامیک حمام

انتخاب کاشی‌ و سرامیک حمام به دلیل تنوع نامحدودی که در رنگ، نقش، شکل و اندازه محصولات موجود در بازار وجود دارد، کار بسیار مشکلی است. این تنوع همچنین در محصولات یک فروشگاه نیز دیده می‌شود و شما را شگفت‌زده می‌کند. با توجه به نکاتی در زمینه انتخاب رنگ و سایز کاشی و سرامیک حمام، راحت‌تر می‌توانید محصول دلخواه خود را تهیه کنید.

یکی از پارامترهای مهم در ظاهر کاشی، رنگ آن است. رنگ‌ها به دلیل تاثیرات روانی که بر جای می‌گذارند، نقش بسیار مهمی در طراحی دکوراسیون دارند. این بستگی به شما دارد که چه رنگ‌هایی را برای سرویس بهداشتی و حمام خود ترجیح می‌دهید. برای مثال رنگ آبی به علت حس آرامشی که القا می‌کند، گزینه بسیار عالی برای کسانی است که عادت دارند در حمام ریلکس کنند. و یا رنگ‌های سفید صدفی که بسیار رایج هستند، حس تمیزی و پاکیزگی را در افراد ایجاد می‌کنند. از طرفی باید در نظر بگیرید که کوچکترین لکه‌ها روی سطوح سفید، به چشم می‌آیند و این رنگ کاشی‌ها به نظافت بیشتری نیاز دارند. امروزه طیف وسیعی از رنگ‌ها در طراحی فضای حمام به سبک‌های مختلف مدرن، سنتی، لوکس و ... به کارگرفته می‌شوند.

یکی از متداول ترین کاشی ها، کاشی لوکس میباشد که بسیار متداول شده است.

اصول طراحی نیز در انتخاب کاشی و سرامیک حمام به کمک شما می‌آیند. برای مثال طراحان دکوراسیون می‌گویند استفاده از رنگ روشن و سفید در محیط‌های کوچک و بدون پنجره، فضا را بزرگتر نشان می‌دهد. همچنین هماهنگی سرامیک و کاشی با اکسسوری و لوازم حمام به طرز چشمگیری در تزیین فضا مؤثر است.


سرامیک حمام

خرید کاشی و سرامیک حمام

برای خرید کاشی و سرامیک حمام باید نکات مهمی را مد نظر قرار دهید. این محصولات را می‌توان برای ساختمان‌هایی با کاربری‌‌های مختلف تهیه کرد. برای اماکن پر رفت‌وآمد همچون محیط‌های تجاری یا بیمارستان‌ها، باید از محصولاتی با کیفیت، استحکام و دوام بیشتر استفاده کرد. در مقابل برای ساختمان‌های مسکونی، علاوه بر کیفیت، ظرافت و زیبایی کاشی نیز از اهمیت زیادی برخوردار است.

برخی از سرامیک‌ها در زمان خیس شدن به شدت لیز می‌شوند؛ به گونه‌ای که حفظ تعادل روی آن‌ها مشکل است. بنابراین یکی از مواردی که حتما باید به آن توجه کنید، فاکتور ایمنی است؛ چرا که هر چقدر هم یک محصول زیبا و خرید آن به‌صرفه باشد، سطح لیز و صیقلی آن ممکن است سبب سر خوردن افراد و بروز آسیب‌های جدی در آینده شود.

با توجه به تنوع بالای کاشی و سرامیک حمام در بازار، بهتر است ابتدا با توجه به بودجه‌ای که در نظر دارید مشخص کنید که چه محصولاتی در این رنج قیمتی قرار دارند. سپس با بررسی معیارهای دیگر همچون زیبایی، کیفیت، برند، دوام و ... به تدریج دایره انتخاب را کاهش دهید و بهترین گزینه را متناسب‌ با نیازهای خود انتخاب کنید.

زیگما، بهترین کاشی و سرامیک را در اختیار شما قرار میدهد، شما میتوانید برای خرید کاشی و سرامیک از کارخانه با کارشناسان ما تماس حاصل نمایید.


جمع‌بندی

کاشی و سرامیک حمام از مهم‌ترین متریالی هستند که توجه به کیفیت آن‌ها برای عایق‌بندی دیگر فضاهای خانه از رطوبت مهم است. از طرفی انتخاب و استفاده از اشکال، رنگ‌ها و مدل‌های متناسب با هم در این فضا، به زیباسازی هر چه بهتر محیط کمک می‌کند و محیط حمام را به فضایی دلچسب برای اعضای خانواده بدل می‌سازد.

Gallery گالری

Leopard1.jpg

Innovation

& Design without limits