صفحه کابینت ضد آب

صفحه کابینت ضد آب

آشپزخانه برای اهالی منزل، یکی از مهم‌ ترین بخش‌ های خانه است، اما بی‌شک برای خانم‌ ها، مهم‌ ترین قسمت منزل محسوب می‌شود. فرقی نمی‌کند که صاحب‌ خانه باشید یا مستاجر، به‌ هر حال آشپزخانه فضایی است که وقت زیادی از روز خود را در آن سپری می‌کنید، غذا می‌پزید، ظرف می‌شورید و یا حتی برای صرف غذا با اعضای خانواده در آن جمع می‌شوید.

بنابراین اجزای آشپزخانه هم از منظر زیبایی‌ شناسی و طراحی داخلی و هم کاربردی بودن و ماندگاری، بسیار مهم هستند. کابینت، یکی از همین اجزاست که در کنار یخچال، اجاق گاز و سینک ظرفشویی، بیش از دیگر اجزا خودنمایی می‌کند و معمولا تعویض و تعمیر آن به سبب حجم و وسعتی که دارد، بسیار هزینه‌بر است.

امروزه استفاده از صفحه کابینت ضد آب، راه‌کاری برای افزودن عمر مفید کابینت‌ ها و پرهیز از هزینه‌ های جانبی است.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سرامیک ۱۰۰ در ۱۰۰ هستید به این صفحه مراجعه کنید.


چرا کابینت‌ ها نقش مهمی در طراحی آشپزخانه دارند؟

آشپزخانه‌ های قدیمی معمولا به گرمخانه و گنجه راه داشتند و یک بخش مجزا به عنوان مطبخ که محل پخت و پز بود برای آن‌ ها در نظر گرفته می‌شد.

از طرفی خانه‌ های قدیمی، زیرزمین‌ های بزرگ داشتند و می‌توانستند، قابلمه‌ ها، ظروف، اجاق‌ های اضافی و ... را در آن جاساز کنند. در آشپزخانه‌ های مدرن، دیگر خبری از انبار و زیرزمین نیست و البته سبک زندگی‌ های جدید، بیشتر مینیمال شده است و دیگر نیازی به انبار، احساس نمی‌شود.

اما همچنان فضایی برای ذخیره‌ سازی مواد غذایی، ظروف و لوازم آشپزخانه نیاز است که کابینت‌ ها این وظیفه را بر عهده گرفته‌اند. کابینت به غیر از نقشی که در ساماندهی و ذخیره‌ سازی دارد، بر زیبایی آشپزخانه بسیار تاثیر می‌گذارد.

کابینت‌ هایی که به زیبایی طراحی شده‌اند، مانند صفحه کابینت ضد آب از جنس سنگ‌ های مصنوعی که امروزه بسیار باب شده‌اند و نور را عبور می‌دهند، جلوه‌ ای بسیار شیک و منحصر به‌ فرد به آشپزخانه شما می‌بخشند.

البته زیبایی و جادار بودن اگر در کنار ویژگی سوم یعنی کیفیت، قرار نگیرند، هیچ ارزشی نخواهند داشت.

مجموعه زیگما مفتخر است تمامی خدمات مربوط به قیمت صفحه کابینت سرامیکی را در اختیار شما قرار دهد


چرا کیفیت کابینت آشپزخانه مهم است؟

وقتی می‌خواهید عملیات نوسازی یا تعویض کابینت آشپزخانه را اجرایی کنید، به دنبال یک طرح اقتصادی یا صفحه کابینت ‌قیمت ارزان نباشید.

پایین آوردن هزینه‌ ها اگر به بهای از دست رفتن کیفیت باشد، هیچ ارزشی ندارد؛ چراکه خرید کابینت، مانند خرید کفش‌ های ارزان نیست. ممکن است آن کفش‌ ها را چند بار بپوشید، پاره کنید و دور بیاندازید، اما کابینت‌ های آشپزخانه باید روزانه و برای سال‌ های متمادی استفاده شوند.

به همین جهت ما تاکید داریم که از صفحه کابینت ضد آب استفاده کنید، تا رطوبت آشپزخانه از عمر مفید کابینت‌ های شما نکاهد و در عین حال زیبایی را نیز به منزل خود هدیه دهید.

به زبان ساده‌ تر باید گفت، وقتی به طراحی آشپزخانه یا تغییر دکوراسیون فکر می‌کنید، فقط به دنبال یک راه‌حل سریع نباشید. روی آن‌ها فکر کنید و با یک سرمایه‌ گذاری بلند مدت برای خرید اقدام کنید.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره صفحه کوارتز با کارشناسان ما تماس بگیرید.


صفحه کابینت ضد آب و مزیت آن

اجازه بدهید پیش از اینکه به انواع صفحه کابینت ضد آب و مزایای آن‌ها بپردازیم، بیان کنیم که اساسا چرا استفاده از کابینت‌های مقاوم، کاربردی است. کابینت‌های آشپزخانه شما می‌توانند در معرض رطوبت زیادی قرار بگیرند، بخصوص کابینت‌های اطراف سینک که مدام باید قطرات آب را تحمل کنند.

 شستن ظروف می‌تواند برخی از کابینت‌های آشپزخانه شما را در معرض رطوبت قرار دهد و با گذشت زمان، عوارض متعددی مانند پوسته شدن، تاب برداشتن، انبساط یا آسیب‌های دیگر را در پی داشته باشد. 

کابینت‌هایی که مجاور اجاق گاز هستند نیز در معرض بخار آب و لکه‌های روغن قرار می‌گیرند و اگر شانس بیاورید که به خاطر رطوبت باد نکنند، ناچاری برای از بین بردن لکه‌ها آن‌ها را با مواد شوینده بشویید. در صورتی که آشپزخانه شما مجهز به صفحه کابینت ضد آب باشد، دغدغه خراب شدن و آلودگی کابینت‌ها را نخواهید داشت.


قیمت صفحه کابینت ضد آب

قیمت صفحه کابینت به عوامل متعددی بستگی دارد، اگر قصد بازسازی آشپزخانه منزلتان را دارید یا هنوز خانه‌تان نیمه‌تمام است و طراحی داخلی‌اش تکمیل نشده و به دنبال صفحه کابینت قیمت مناسب می‌گردید، پیش از اینکه اعداد و ارقام را در نظر بگیرید، به کیفیت فکر کنید.

آشپزخانه، قلب تپنده منزل شماست. اگر آشپزخانه سالم، فعال، پرنشاط، زیبا، مستحکم و تمیز باشد، حس خوب زندگی به تمامی افراد خانواده انتقال پیدا خواهد کرد. صفحه کابینت ضد آب، هر چقدر که برای شما هزینه بردارد، یک سرمایه‌گذاری بلند مدت است، چرا که مجبور نیستید هر سال، بخش‌های پوسیده و آسیب دیده کابینت‌ها را جدا کنید و هزینه تعمیرکار را هم تقبل کنید.

همچنین برای مشاوره درباره صفحه کابینت ضد آب و یا قیمت صفحه کابینت ضد آب هستید، میتوانید با کارشناسان فنی ما تماس حاصل نمایید.


Gallery گالری

سنگ روکابینتی زیگما اپرا
سنگ آشپزخانه زیگما اپرا
سرامیک آشپزخانه زیگما اپرا

Innovation

& Design without limits