دانلودها:

  • ویژگی‌ها
  • سطح مات
  • مقاومت در برابر ضربه
  • نظافت آسان
  • محیط پر تردد
  • پرسلان.jpg
  • صفحه.jpg
  • خراشیدگی.jpg
  • Thickness12.jpg
  • بزرگ.jpg
  • برشکاری.jpg
  • حرارت.jpg
  • بیرون2.jpg
× سرامیک با ضخامت 12 mm  کلکته گلد

سرامیک کلکته گلد


همه‌ چیز درباره سرامیک کلکته گلد

هر روز که می‌گذرد با پیشرفت در ساخت مصالح مناسب کف و نمای ساختمان‌ها، ماده جدیدی وارد دنیای ساخت‌وساز می‌شود که نسبت به مصالح پیشین دارای امتیازات بیشتری است. در این نوشتار شما را با یکی از بهترین، ماندگارترین و زیباترین اسلب‌های سرامیک آشنا می‌کنیم. اسلب سرامیک کلکته گلد انتخاب نخست هر معمار و مهندسی است که دستی در ساختن ساختمان‌های لوکس و لاکچری دارد.

همراه با کاشی زیگما مروری می‌کنیم بر ویژگی‌ها و قیمت سرامیک کلکته گلد.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره سرامیک سفید هستید به این صفحه مراجعه کنید.


سرامیک کلکته گلد چیست؟

سرامیک کلکته گلد یکی از جدیدترین و لوکس‌ترین سرامیک‌هایی است که کاربرد زیادی در سازه‌های شیک و لوکس پیدا کرده است. این نوع سرامیک زمینه‌ای سفید با رگه‌هایی به رنگ بژ، طلایی و کرم دارد و به‌دلیل رگه‌های طلایی موجود در بافت آن به سرامیک گلد معروف شده است.

سرامیک کلکته گلد در هشت نمونه مختلف ساخته می‌شود که هرکدام می‌تواند نقش موثری در زیباسازی نمای سازه شما داشته باشد. سرامیک کلکته گلد از جلوه بی‌نظیر و زیبایی برخوردار است و بهره بردن از آن به هر سازه‌ای نمایی لوکس و به‌یادماندنی می‌دهد. سطح روی سرامیک کلکته گلد صاف و صیقلی است و با لعابی براق پوشیده شده است.

نام سرامیک کلکته از سنگی به نام کلکته گرفته شده است. سنگی لوکس و زیبا که در سازه‌های لوکس از آن استفاده می‌شود. سرامیک کلکته گلد از سنگ‌های تراورتن، مرمر، گرانیت و سنگ مرمریت ساخته می‌شود. سرامیک کلکلته گلد در واقع زیبایی سنگ کلکلته را در ماده‌ای دست‌ساز نمودار می‌سازد که دوام بیشتری از سنگ کلکته دارد و البته قیمت آن هم پائین‌تر است.

سرامیک کلکته گلد امکان پوشش‌دهی نما و کف سازه‌ ها را با این سنگ شیک به همه معماران و مهندسان ساختمان داده است. رنگ سفید سرامیک لوکس کلکته روشنی فضای داخلی سازه را تأمین می‌کند. همچنین دست طراح ساختمان را باز می‌گذارد تا آن را با سرامیک‌های تیره ترکیب کنند و جلوه زیباتری به سازه ببخشد.

مجموعه زیگما مفتخر است تمامی خدمات مربوط به سنگ طبیعی روی کابینت را در اختیار شما قرار دهد.


اسلب سرامیک کلکته گلد:

ساخت سرامیک‌ها به صورت اسلب، یعنی ساخت قواره‌های بزرگ سرامیکی که فضایی یکپارچه و بدون درز را در محیط ایجاد می‌کند، کاربردهای بسیاری پیدا کرده است. تعداد شیارهای میان اسلب‌ها کمتر است، ازین‌رو کاربرد آنها در پوشش دیوار و کف فضاهای لوکس، به زیبایی فضا می‌افزاید. اسلب‌ها دارای لعاب هستند و این نکته نیز باعث نفوذناپذیری آنها شده است. غیرقابل نفوذ بودن سرامیک ها در برابر آب، آنها را به یکی از بهترین کف‌پوش‌ها برای فضاهای خارجی و همچنین حمام و سرویس‌های بهداشتی تبدیل کرده است.

اسلب‌ها گستره بزرگ و یک‌دستی دارند که می‌توان روی آنها چاپ کرد. پیاده شدن تکنیک چاپ بر روی اسلب‌های سرامیکی نیاز به تبلیغات را در دنیای تجاری امروز برآورده می‌سازد. همچنین با چاپ طرح‌های مختلف فانتزی و غیر آن می‌توان به آراستن برخی از فضاهای داخلی سازه‌ها پرداخت. البته ساخت سرامیک به‌صورت اسلب و در ورقه‌های بزرگ، روی قیمت سرامیک کلکته گلد هم بی‌تاثیر نبوده است.

اندازه اسلب سرامیک کلکلته 1×3 متر و 1.5×3 متر است و می‌توان با در کنار هم قرار دادن آنها طرح بوک مچ یا کتابی ساخت.

ما در مقاله های قبلی درباره قیمت سرامیک طرح سنگ مرمر توضیح دادیم برای کسب اطلاعات بیشتر به این صفحه مراجعه کنید.



Gallery گالری

سرامیک مناسب برای محیط های پر تردد
سرامیک آشپزخانه

Innovation

& Design without limits