مدل :
  • Water Lily
گروه رنگی :
  • سفید(رنگ)
  • زرد
  • قهوه ای(رنگ)
  • طلایی
ابعاد (cm) :
  • 100*300
سبک کار :
  • مدرن
ضخامت كاغذديواري (mm) :
  • 9.0
نوع :
  • طرح دار
کاربرد :
  • اداری
  • مسکونی(کارایی )
نوع سطح :
  • مات
تعداد فیس :
  • 03
توضیحات :

    علاقه به دکوراسیون داخلی همیشه یکی از اصلی ترین موارد تحقیقاتی زیگما بوده است. زیگما در حال حاضر یک شرکت پیشتاز به لحاظ تنوع در زمینه کاشی و سرامیک با کاربرد داخلی و خارجی می باشد. در راستای افزایش این تنوع در سال 2021 زیگما اقدام به معرفی کلکسیون جدیدی با نام Zigma Wallpaper نموده است.

    این مجموعه ضمن حفظ تمرکز بر روندهای جدید در طراحی ، فناوری و نوآوری جدیدی را با هدف توسعه محصولات پیشرفته از نظر زیبایی با استفاده از فناوری کاشی پرسلان معرفی کرده است که باعث ایجاد جلوه ای خاص و منحصر به فرد برای هر پروژه می شود.

    سطوح دکوراتیو زیگما برای استفاده در فضاهای مرطوب ایده آل هستند و می توانند در حمام ها ، فضاهای عمومی ، بهداشتی و درمانی مورد استفاده قرار گیرند و با مواد تمیز کننده اسیدی به راحتی تمیز می شوند و آسیب نمیبینند.

    طرح Water Lily در 3 فیس به صورت کراس متچ تولید و عرضه گردیده است ، و طرح همانند کاغذ دیواری میتواند بر روی دیوار به صورت به هم پیوسته نصب و اجرا گردد.

دانلودها:

  • ویژگی‌ها
  • سطح مات
  • نظافت آسان
  • سطح براق
  • مصرف دیوار .jpg
  • پرسلان.jpg
  • Thickness9.jpg
× کاغذ دیواری پرسلان واتر لیلی

سرامیک اسلب پشت تلویزیون

نشیمن از مهم‌ترین فضاهای داخل خانه است که اعضای خانواده بیشتر اوقات خود را در این قسمت در کنار یکدیگر سپری می‌کنند. از طرفی شما در این بخش از منزلتان از مهمانان خود پذیرایی می‌کنید و اولین چیزی که توجه افراد را بدو ورود به منزل شما، جلب می‌کند، پوشش سطوح و نمای دیوارهای نشیمن است. ما همواره بیشترین هزینه در تزیین ساختمان‌های مسکونی را به پذیرایی اختصاص می‌دهیم؛ چرا که زیبایی و جذابیت این بخش از خانه به طور مستقیم روی حس و حال افراد حاضر در آن، اثر می‌گذارد.

دیوار پشت تلویزیون یکی از سطوحی است که همواره در معرض دید مهمانان و ساکنان قرار دارد. طراحان دکوراسیون معمولا از سرامیک اسلب پشت تلویزیون برای زیباسازی این قسمت استفاده می‌کنند. شاید برایتان سؤال شود که سرامیک اسلب زیگما چه تفاوتی با سرامیک معمولی دارد؟

واژه اسلب به ورقه‌های مسطح گفته می‌شود و سرامیک اسلب یکی از جدیدترین محصولات در صنعت کاشی و سرامیک به حساب می‌آید که در مقایسه با سرامیک معمولی، از ابعاد بیشتری برخوردار است. در این صنایع با کمک دستگاه‌های پیشرفته‌ اقدام به تولید سرامیک به شکل اسلب می‌کنند.

سرامیک اسلب پشت تلویزیون، سرامیکی با ابعاد بزرگ‌تر یک متر است که در طرح‌ها و رنگ‌های بسیار متنوع ساخته می‌شود. تنوع بالای افکت‌ها، نقوش، رنگ و تم اسلب‌ها باعث شده که برای هر سبکی از چیدمان اعم از مدرن، کلاسیک، هنری، سلطنتی و ... بتوان از آن‌ها استفاده کرد و از جلوه‌ی نو و دل‌انگیزی که در فضای خانه ایجاد می‌کنند، بهره برد. در ادامه این مطلب با انواع، کاربرد و نحوه نصب این نوع از سرامیک اسلب‌ها بیشتر آشنا می‌شویم.

یکی از سرامیک های پرطرفدار امروزی اسلب طرح گل میباشد که بسیار رایج شده است.

سرامیک اسلب پشت تلویزیون و انواع آن

به طور کلی انواع سنگ، کاشی و سرامیک اسلب در تزیین نمای پشت تلویزیون به کار می‌روند. سرامیک اسلب‌ها در دو نوع تخته‌ای و ورقه‌ای تولید می‌شوند و در فرایند تولید آن‌ها از مواد طبیعی استفاده می‌کنند. سرامیک اسلب پشت تلویزیون بسته به ابعاد، طرح، رنگ، جنس و کیفیت لعاب انواع مختلفی دارد. برای مثال سرامیک اسلب‌های طرح سنگ به علت ظاهر طبیعی و باشکوهی که به فضا می‌بخشند، یکی از پرطرفدارترین انواع مورد استفاده برای تغییر دکور به حساب می‌آیند.

معمولا سرامیک‌هایی با ابعاد بیشتر از 80 سانتی‌متر در گروه اسلب‌ها قرار می‌گیرند. به لحاظ ابعاد استفاده از سرامیک اسلب‌هایی در اندازه‌های زیر معمول است.

120*120

240*120

300*100

320*145

یکی دیگر از معیارهای دسته‌بندی سرامیک اسلب پشت تلویزیون، خصوصیات سطح ظاهری است که از این لحاظ به انواع مات، براق، نیمه‌براق و ... تقسیم می‌شوند. دو اصطلاح پولیش و نیمه‌پولیش که برای سرامیک‌ها به کار می‌رود به معنای داشتن سطح صاف و درخشان است. سطح برخی از سرامیک اسلب‌ها با عایق‌کننده سطوح نانو پوشانده می‌شود تا از نفوذ گرد و غبار به درون منافذ ریز و سطحی آن‌ها جلوگیری شود. طبیعتا هر چقدر سرامیک اسلب از کیفیت بیشتری برخوردار باشد و برای آماده‌سازی آن از متریال مرغوب‌تری استفاده شده باشد، هزینه تهیه آن افزایش می‌یابد.

اسلب پشت تلویزیون

مدل های سرامیک اسلب پشت تلویزیون

در مدل‌های مختلف سرامیک اسلب پشت تلویزیون از افکت‌های متنوعی همچون متالیک، شوگر، مات و براق، ایجاد رگه در بدنه و ... استفاده شده است. گروهی از اسلب‌ها نیز با الهام از طبیعت و در طرح‌هایی که با عناصر طبیعی کار شده‌اند، تولید و عرضه می‌شوند. سرامیک اسلب را می‌توان با سایر مصالح از قبیل سنگ، کاشی، شیشه و چوب نیز ترکیب نمود و مدل‌های مختلفی برای نمای پشت تلویزیون ایجاد کرد. اجرای سرامیک اسلب پشت تلویزیون در سبک‌های مینیمال، مدرن، سنتی مناطق مختلف، معاصر و ... مرسوم است.

سرامیک اسلب به دلیل باریک بودن، گزینه مطلوبی برای پروژه‌های نوسازی به شمار می‌آید؛ چرا که به علت ضخامت کم محدودیتی در فضای معماری ایجاد نمی‌کند و با صرف هزینه معقولی می‌توان از آن برای ایجاد یک تأثیر بصری قدرتمند بهره گرفت.

نصب سرامیک اسلب پشت تلویزیون

نصب سرامیک اسلب در پشت تلویزیون به دلیل وزن کمتری که نسبت به سنگ و کاشی دارد، آسان‌تر و کم‌هزینه‌تر است و در مدت زمان کوتاهی انجام می‌شود. با این وجود نیاز است این کار توسط افراد ماهر و به روش تخصصی انجام شود تا بتوان از ایمن بودن، عدم سقوط و کیفیت نصب اطمینان حاصل کرد.

یکی دیگر از اسلب های با کیفیت سرامیک اسلب بوک مچ است که کاربرد های فراوانی دارد.

کاربرد سرامیک اسلب پشت تلویزیون

سرامیک اسلب پشت تلویزیون می‌تواند به عنوان یکی از اثرگذارترین آیتم‌های طراحی دکوراسیون در اماکن مختلف استفاده شود. با نصب سرامیک اسلب پشت تلویزیون در نمایشگاه‌ها، اماکن تجاری، فروشگاه‌ها، هتل‌ها، دفاتر، منازل مسکونی و ... جلوه‌ای خیره‌کننده در فضا ایجاد می‌شود که توجه هر بیننده‌ای را به خود جلب می‌کند. سرامیک اسلب به علت مزایای فراوانی که دارد به عنوان جایگزین سنگ طبیعی در نماها استفاده می‌شود. از مزایای استفاده از سرامیک اسلب در زیباسازی دیوار پشت تلویزیون می‌توان به موارد زیر اشاره کرد:

  • وزن کم
  • نصب آسان در زمان کوتاه
  • برش آسان به علت ضخامت کم
  • مقاومت و دوام بالا
  • عدم نیاز به نگهداری‌های ویژه
  • هزینه مناسب
  • ثبات رنگ و طرح
  • جمع‌بندی

امروزه محبوبیت نصب سرامیک اسلب پشت تلویزیون با رشد قابل توجهی روبرو شده است. ظاهر جذاب، نیاز حداقلی به لوازم متصل‌کننده و یکپارچگی را می‌توان از دلایل محبوبیت روزافزون این آیتم دانست. از طرفی سرامیک اسلب‌ها به دلیل تنوع فوق‌العاده‌ای که در طرح و رنگ دارند، می‌توانند به راحتی پاسخگوی همه سلیقه‌ها باشند. بنابراین اگر مدت زیادی از آخرین تغییر دکوراسیون منزل شما گذشته و احساس می‌کنید به تغییر تازه و چشم‌نوازی در فضای نشیمن احتیاج دارید، همین حالا برای انتخاب، تهیه و نصب سرامیک اسلب پشت تلویزیون اقدام کنید.


انواع سرامیک اسلب پشت تلویزیون

سرامیک اسلب پشت تلویزیون می تواند یکی از نقطه عطف های زیبا در محیط خانه شما باشد. با استفاده از سرامیک اسلب مدل های زیادی از طرح و نقش دارید که می توانید آن ها را با دیگر اجزای خانه هماهنگ کنید.

سرامیک ها در مدل ها و بافت های مختلف مات، چند بعدی، براق و... در بازار وجود دارند. هر یک از آن ها ویژگی ظاهری و کاربردی متفاوتی دارند که می توانید از آن ها بهره مند شوید. اگر به سرامیک ها علاقه دارید، برخی از شکل های مختلف طرح و نقش آن را در ادامه ذکر می کنیم تا بهتر بتوانید انتخاب کنید.

اگر به دنبال کسب اطلاعات درباره کاشی بین کابینتی هستید به این صفحه مراجعه کنید.


شکل های مختلف طراحی دیوار پشت تلویزیون با سرامیک

دیوار های پشت تلویزیون یکی از نقاط کانونی در خانه به حساب می آیند. در واقع دیوار پشت تلویزیون یکی از بخش های خانه است که توجه و تمرکز زیادی روی آن قرار دارد. از همین رو دیوار مورد نظر اهمیت زیادی دارد و باید با سرامیک های تزئینی و زیبا پوشیده شود. در ادامه بعضی از انواع گزینه هایی که برای پوشش این دیوار دارید، بررسی می کنیم.


سرامیک با کاشی طرح سنگ

اولین نوع سرامیک اسلب پشت تلویزیون روکشی سنگی دارد. این سرامیک بافتی جسورانه و چشم نواز به دیوار می بخشد. این دیوار از نظر بصری تفاوتی بین دیوار آشپزخانه و یا سالن ایجاد می کند.


کاشی و سرامیک بافت دار

با استفاده از این کاشی سرامیک ها می توانید به پشت تلویزیون عمق دهید. این نوع سرامیک بافتی شیک و کلاسیک به خانه می بخشد.


سرامیک طرح مرمر

سنگ مرمر یکی از زیبا ترین و البته گران ترین سنگ هایی است که در دنیا وجود دارد. این طرح به صورت سنگ اصلی یا طرح روی سرامیک، پشت تلویزیون را پوشش می دهد.

مجموعه زیگما مفتخر است تمامی خدمات مربوط به سرامیک طرح گل را در اختیار شما قرار دهد.

مزایای استفاده از سرامیک اسلب پشت تلویزیون

شاید این سوال پیش آید که چرا باید از سرامیک های اسلب برای این بخش از خانه استفاده کنید و استفاده از آن چه مزایایی دارد؟

بسیاری از افراد به سرامیک های سه بعدی برای استفاده پشت دیوار تلویزیون علاقه دارند. یکی از مهم ترین دلایل استفاده از این نوع سرامیک، جلوه زیبای آن است. از همین رو، طرح ها و رنگ های مختلفی وجود دارد. شما می توانید هر یک از این طرح ها و رنگ ها را متناسب با دکوراسیون خود انتخاب کنید.

یکی دیگر از مزایای سرامیک پشت تلویزیون، تمیز کردن راحت آن است. از سرامیک های طرح چوب تا سرامیک های طرح مرمر در گزینه ها وجود دارند که می توانید از آن ها استفاده کنید. با وجود سرامیک اسلب هم زیبایی را منزل می آورید و هم تمیز کردن آن بسیار راحت خواهد بود.

همانطور که گفتیم دیوار پشت تلویزیون نقطه عطف خانه است. شما می توانید از این قسمت خانه به عنوان جایی برای منعکس کردن سلیقه خود استفاده کنید. دیوار پشت تلویزیون اهمیت زیادی دارد و باید در انتخاب طرح و رنگ آن دقت کنید. انواع طرح و رنگ سرامیک ها، انتخاب را برای شما راحت می کند.

برای کسب اطلاعات بیشتر درباره سرامیک کلکته با کارشناسان ما تماس بگیرید.

Gallery گالری

کاغذ دیواری سطح براق واتر لیلی

Innovation

& Design without limits